menu

Exportní manažer/ka - administrativní pracovník/pracovnice

Název společnosti
Andrea Špačková - PRODUCT - SPACEK - provozovna

Další informace

Nástup dle dohody. Náplň práce spočívá v každodenní komunikaci s anglicky mluvícími zákazníky, vyřizování poptávek a závazných objednávek, odesílání zásilek po světě pomocí spedičních firem UPS, Fedex, Schenker - logistická organizace (poptávka cen dopravy, závazné objednávání a příprava podkladů pro celní odbavení). Každoroční účast na evropských veletrzích (Milán - Itálie, Friedrichshafen - Německo). Podmínkou je dobrá znalost angličtiny v mluvené i psané formě, stejně jako dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti. Dále budou výhodou znalosti v oblasti obchodní korespondence, logistiky, práce na PC - MS Excel, Word, Outlook a účetní software POHODA. Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Nabízíme práci v přátelském kolektivu, v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu. Práce na jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, prémie za aktivitu. Vhodné pro OZP a absolventy. První kontakt e-mailem nebo telefonicky (07:30 - 16:00).

Informace

Publikováno
28. 11. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
27 000 - 32 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce