menu

Referent IV - vztahy s institucemi

Název společnosti
Sídlo společnosti
Máchova 201, 471 27, Stráž pod Ralskem
DIAMO, státní podnik, se sídlem ve Stráži pod Ralskem je organizací, která realizuje zahlazování následků hornické činnosti po těžbě uranu, rud a části uhelného hornictví v České republice.

Hledáme dynamického a komunikativního kolegu nebo kolegyni, který/á má zájem o budování dlouhodobých vztahů s externími partnery a podílení se na úspěšném náboru zaměstnanců. Jste proaktivní, máte organizační schopnosti a zkušenosti s náborem prostřednictvím sociálních sítí? Rádi budujete vztahy s institucemi? Pak hledáme právě vás!

 

Pracovní náplň:

  • kontaktování škol a institucí pro podporu náboru a náborových aktivit,
  • organizování a koordinování náborových akcí (kariérní veletrhy) ve spolupráci s partnery,
  • správa administrativy související s externími vztahy a náborovými procesy,
  • správa a aktualizace databáze škol, monitorování efektivity náborových aktivit,
  • zveřejňování inzerce na různých komunikačních kanálech (online platformy, sociální sítě, profesní weby),
  • účast na kariérních veletrzích, konferencích a dalších akcí, osobní prezentace společnosti.

 

Požadované vzdělání:

  • SŠ/VŠ (ekonomický nebo humanitní obor výhodou)

 

Další požadavky:

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti pro efektivní jednání s partnery,
  • zkušenosti s náborem prostřednictvím sociálních sítí a tvorbou relevantního obsahu,
  • organizační schopnosti a schopnost koordinovat projekty,
  • zkušenosti v oblasti HR výhodou,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu, 
  • odpovědnost a pečlivost, 
  • ochota cestovat a účastnit se akcí mimo kancelář,
  • řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).

 

Nabízíme:

  • zázemí stabilní české společnosti,
  • pracovní poměr na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • zajímavé zaměstnání v oboru s dlouholetou perspektivou,
  • mzdové ohodnocení dle dosavadních zkušeností,
  • pružnou/pevnou pracovní dobu, 
  • možnost profesního růstu (účast na odborných seminářích, kurzech a školeních),
  • možnost rozvíjet svoje schopnosti a znalosti,
  • dostatečný adaptační proces,
  • nadstandardní zaměstnanecké benefity (dle platné kolektivní smlouvy a zásad FKSP):
    • dovolená v délce 6 týdnů
    • měsíční prémie
    • home office
    • mimořádná roční odměna
    • příspěvek na stravování
    • odměny při pracovních a životních výročích
    • příspěvek na penzijní připojištění, doplňkové penzijní spoření, soukromé životní pojištění zaměstnance hrazený zaměstnavatelem nebo dlouhodobý investiční produkt.

Termín pro podání nabídky: do 21. 2. 2025    

V případě zájmu o pracovní nabídku zašlete životopis spolu s průvodním dopisem na níže uvedenou adresu.

Informace

Publikováno
23. 1. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Ostrava
Termín nástupu
ihned, popř. dle dohody
Kontaktní osoba
Ing. Lucie Reichelová - vedoucí oddělení náboru a adaptace
Telefon
Mobil