menu

Fakturant/ka /administativní pracovník/ce

Název společnosti
HONTER CZ s.r.o. - prac.

Další informace

Náplň práce: - vystavování a vkládání objednávek,faktůr, pokladní dokladů atd - výkazy pro Intrastat, výkazy pro EKO-KOM - kontrola skladových zásob - příjem, výdej - hmotná zodpovědnost pokladny - komunikace se zákazníky a zpracování jejich poptávek - administrativní práce, zajištění dodávek zboží - práce s PC- Word, Exc, Pohoda Pracovní doba : Po-ČT 8.00-15.30, Pá 8.00 -15.00 hodin Od ideálního kandidáta očekáváme: - NUTNÁ ZNALOST ÚČETNÍHO PROGRAMU POHODA , SKLADOVÝH POHYBŮ - znanlost anglického jazyka výhodou - nutná znalost uživatelské práce na PC - dovednost písemné a telefonické komunikace - ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem - vstřícné a příjemné vystupování, - loajalitu a časovou flexibilitu, Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis na email: d.mankova@honter.cz Vánoční svátky od 23.12.2024-3.1.2025

Informace

Publikováno
11. 12. 2024
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Mzdové ohodnocení
28 000 - 35 000 Kč
Kontaktní osoba
Úřad Správce