menu

Facility Manager / Správce budov

Sídlo společnosti
Divadelní 1365/4, 58601, Jihlava
Jsme příspěvkovou organizací statutárního města Jihlavy propojující roli kulturní a destinační agentury.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Facility Manager / Správce budov.

Úkolem facility manažera je vedení facility oddělení, které zajišťuje správu, údržbu a evidence majetku ve svěřených objektech - Bráně Matky Boží, Domu Gustava Mahlera, Informačních centrech, Stříbrném domu, Jihlavském podzemí, kancelářích v ul. Divadelní, skladech na Pístově a ul. Kosmákově a ubytovacím zařízení v ul. Husova. Facility manager také spolupracuje s oddělením produkce na zajištění technického zázemí pro kulturní akce (zejména mobilní TIC v rámci Léta na náměstí a kluziště v rámci Adventu na náměstí).

Více informací o společnosti naleznete na www.branajihlavy.cz nebo www.dojihlavy.cz.

Náplň práce

  • zajištění správy, údržby a evidence majetku ve svěřených objektech
  • plánování a řízení veškeré úklidové práce
  • kontrola dodržování předpisů a norem v objektech a zajištění BOZP, PO
  • jednání s dodavateli, výběrová řízení, příprava smluv (opravy, údržba, revize, IT apod.)
  • komunikace s nájemci
  • příprava a kontrola rozpočtu v rámci své agendy
  • spolupráce s kolegy napříč organizací

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • řídící a organizační schopnosti
  • orientaci na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost, spolehlivost, pohotovost v řešení nenadálých situací
  • komunikativnost
  • znalost práce s PC na dobré uživatelské úrovni
  • časová flexibilita (občasná práce o víkendech, v pozdních odpoledních hodinách)
  • znalost příslušné legislativy

 

Výhodou

  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
  • zkušenost s vedením týmu
  • lokální znalost prostředí

Nabízíme

  • práci v energickém a přátelském kolektivu
  • podpora profesního i osobního růstu
  • práce na hlavní pracovní poměr (po prvním roce smlouva na dobu neurčitou)
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (předpoklad zařazení do 11. platové třídy u VŠ, do 10. platové třídy u SŠ),
  • osobní příplatek, příplatek za vedení
  • pružnou pracovní dobu, možnost částečně home – office
  • 25 dnů dovolené ročně
  • 3 dny zdravotního volna („sick days“)
  • stravenky v hodnotě 150 Kč
  • příspěvek na doplňkové penzijní spoření
  • služební notebook a mobilní telefon

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete níže uvedené podklady do 19. února 2025 na e-mail: marcela.kopecka@branajihlavy.cz:

  1. motivační dopis se stručným shrnutím vlastních zkušeností potřebných k výkonu této pozice,
  2. strukturovaný životopis uchazeče s adresou, kontaktním telefonem a e-mailem.

 

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, předběžný termín ve čtvrtek 27. února 2025 dopoledne. 

Bližší informace o této pozici poskytne Ing. Soňa Krátká, ředitelka organizace.

Kontakt:
Brána Jihlavy, příspěvková organizace
Ing. Soňa Krátká
Tel.: +420 731 540 526
reditel@branajihlavy.cz 
www.branajihlavy.cz 
https://www.facebook.com/branajihlavy 

Informace

Publikováno
5. 2. 2025
Pracovní vztah
Hlavní pracovní poměr
Místo práce
Jihlava
Termín nástupu
možný ihned
Kontaktní osoba
Ing. Soňa Krátká - ředitelka organizace
Mobil